HAKKIMDA

GÖKÇEADA, EGE 'de bir yer, Türkiye
Kırkından sonra önceliklerini yeniden belirleyerek, sevgiyi, iyiliği, huzuru ve güzellikleri seçen, mutlu, umutlu, çok seven ve çok sevilen bir boğa kadını... Dünyadaki yerini bilen, yaşananları ve yaşamayı istediklerini unutmamaya ve unutturmamaya kararlı inatçı bir boğa kadını...

GÖKÇEADA

GÖKÇEADA
En güzel dostlukların, denizin ve rüzgarın adası

30 Aralık 2011 Cuma

2012'DE TÜM DİLEKLERİNİZ GERÇEK OLSUN!

‎2012'DE HER ŞEYİNİZ YETERLİ OLSUN, 

TÜM DİLEKLERİNİZ GERÇEK OLSUN!

MUTLU YILLAR!

Bizi ayakta tutacak, güzelliklerle dolu bir yaşam diliyorum.

Aydınlık bir bakış açısına sahip olmamızı sağlayacak, sonsuz neşe diliyorum.

Karanlığımızı aydınlatacak kadar güneş, güneşi daha çok sevdirecek kadar yağmurlar diliyorum.

Ruhumuzu canlı tutacak ve doyuracak, mutluluklar ve sevgiler diliyorum.

Yaşamdaki en küçük zevkleri bile daha büyük algılamamızı sağlayacak, dostluklar / birliktelikler diliyorum.

İsteklerinizi tatmin edecek ve gölünüzden geçenleri gerçekleştirecek, bol kazançlar diliyorum.

Sahip olduğumuz her şeyi taktir etmemize yetecek kadar az kayıp diliyorum.

Son 'Elveda'yı atlatmanıza yetecek kadar çok 'Merhaba' diliyorum...

HEPİMİZE DAHA İYİ  VE YEPYENİ BİR YIL DİLİYORUM...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder