HAKKIMDA

GÖKÇEADA, EGE 'de bir yer, Türkiye
Kırkından sonra önceliklerini yeniden belirleyerek, sevgiyi, iyiliği, huzuru ve güzellikleri seçen, mutlu, umutlu, çok seven ve çok sevilen bir boğa kadını... Dünyadaki yerini bilen, yaşananları ve yaşamayı istediklerini unutmamaya ve unutturmamaya kararlı inatçı bir boğa kadını...

GÖKÇEADA

GÖKÇEADA
En güzel dostlukların, denizin ve rüzgarın adası

30 Ekim 2012 Salı

SENİ ÖZLEDİM KIZIM VE SANA BİR SORUM VAR


Bu aralar çok düşünüyorum. Geceler ve gündüzlerim, kızımın benim için ne kadar önemli olduğunu ve seni ne kadar özlediğimi düşünerek geçiyor. Anne olarak iki büyük arzum var, seni sevmek ve senin tarafından sevilmek. Oysa şu an, mutsuz, yalnız ve yanlış anlaşılmış hissediyorum!

Son zamanlarda hayatımda bazı değişiklikler yapmam gerektiğini düşünüyorum. Nasıl daha iyi bir eş, sana daha iyi bir anne ve daha mutlu bir insan olabilirim diye kafa yoruyorum. Nerede hata yaptığımı bulmak ve düzeltmek istiyorum. Mükemmel bir anne olmadığımı ve doğru davranmadığımı fark ettim. Niyetim her zaman iyi olsa da, bazen seni kıracak şeyler yaptım ya da sana kötü şeyler söyledim. Her şeyi, her ne kadar içten ve sadece senin iyiliği için yapsam da, seni yetiştirirken yanlış bir yol seçtiğimi fark ettim ve bundan pişmanım. Ayrıca bana her ihtiyacın olduğunda, yanında olduğumu hissettiğini sanmıyorum. Daha doğrusu, bana hiç ihtiyacın yokmuş gibi davrandığını hissediyorum ve bu beni çok kırıyor. Çünkü sana ve sevgine, senin ihtiyacın olduğu kadar –belki de daha çok-benim ihtiyacım var…

Bütün bunları anladıktan ve kabullendikten sonra, seni içinde bulunduğun bu evrede iyi yetiştirebilmek için ve sonrasında mutlu bir birey olman için öğreneceğim çok şey olduğunu biliyorum. Her ne olursa olsun, seni her zaman çok seveceğim, çünkü ben senin annenim…

Sana karşı dürüst olmak istiyorum. Bu süreçte mükemmel olamayabilirim ama hata yaptığımda özür dileyeceğim ve tekrar deneyeceğim, çünkü niyetim kötü değil. Seninle net bir iletişim kurarak ve yardımlaşmada bulunarak, bu konuda beraber yol almayı öğrenmek istiyorum. Ben sana yetişkinliğe adım atan bir genç kız gibi davranmak istiyorum, bu nedenle duyguların ve düşüncelerin benim için çok önemli. Bu biraz zaman alacak ve hepimiz bazen tökezleyeceğiz, fakat senin hak ettiğin ebeveynler olmak için üzerime düşen her şeyi yapacağım.

Şimdi sana ciddi bir soru sormak istiyorum. Sana göre ilişkimiz nasıl daha iyi olabilir? Eğer ben de bir şeyi/şeyleri değiştirmek isteseydin, neyi değiştirirdin?  Bunu benimle paylaşman çok hoşuma gider. Böylece ben de bu konuda düşünür ve kendime geliştirebilirim.

Tabii ki duygularını ve düşüncelerini kendine saklam hakkın var. Bu senin seçimin. Ancak konuşmak istediğinde ben burada, hep yanındayım. Canını sıkan şeyleri, sevinçlerini, kaygılarını, duygu ve düşüncelerini benimle paylaşabileceğini ve sana yardım edeceğimi bilmeni istiyorum.

Şimdi de benim bu konudaki düşüncelerimi ve duygularımı öğrenmek ister misin? Cevabın “Hayır” ise, bu yazdıklarımın devamını okuma canım. Ne zaman istersen? Ben buradayım!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder