HAKKIMDA

GÖKÇEADA, EGE 'de bir yer, Türkiye
Kırkından sonra önceliklerini yeniden belirleyerek, sevgiyi, iyiliği, huzuru ve güzellikleri seçen, mutlu, umutlu, çok seven ve çok sevilen bir boğa kadını... Dünyadaki yerini bilen, yaşananları ve yaşamayı istediklerini unutmamaya ve unutturmamaya kararlı inatçı bir boğa kadını...

GÖKÇEADA

GÖKÇEADA
En güzel dostlukların, denizin ve rüzgarın adası

20 Haziran 2010 Pazar

Babalar Günün Kutlu Olsun Babacığım,

Ailemize sevgimizi, ilgimizi onlar hayattayken gosterelim. Keşkeler için sonra cok gec olabilir...




BABALAR VE KIZLARI

0 yasinda

Baba: Ne kadar da guzel. Simdi bu kucucuk, güzel melek benim kizim mi? Gozleri de bana ne kadar cok benziyor.

Kizi: Bu gozlerini benden hic ayirmayan yakışıklı adam babam olsa gerek. Seni çok seviyorum babacığım...


5 yasinda

Baba: Prensesim benim, guzel kizim. Soyle bakalim baban sana bugün hangi masalı anlatsın?

Kizi: En cok babami seviyorum. Babam da en çok beni seviyor. Ama, niye annemle uyuyor? Hep benimle uyusun, baskasini sevmesin. Seni çok seviyorum babacığım...


10 yasinda

Baba: Gittikce akıllı ve güzel oluyor. Allahım onu koru! Allahım onun en iyileri yaşamasını ve en iyilerle karşılaşmasını sağla.

Kizi: Ben babama asigim. Buyuyunce babam gibi bir erkekle evlenecegim. Ona birşey olursa yaşayamam. Gece rüyadan uyanıp kontrol ediyorum, babam nefes alıyor mu, yaşıyor mu diye? Seni çok seviyorum babacığım...

17 yasinda

Baba: Ne kadar da cabuk buyudu. Eve de gittikce gec gelmeye basladi, daha çok arkadaşları ile olmak istiyor. Arkadaşlarının hepsini tanıyorum değil mi? Eskiden hepsini tanıştırırdı benimle. Bana her şeyini anlatırdı. Eminim hepsi çok iyi insanlarlardır. Benim kızım başkasını kabul etmez, ben ona güveniyorum. Ama zaman kötü, ona güveniyorum ama insanlara güvenemiyorum. En iyisi bu hafta sonu onu alıp, bir yerler gidelim de karşılıklı oturup, bir güzel baba-kız konuşalım. Benim kızım en iyisine layık...

Kizi: Babam yuzunden arkadaslarimla istedigim kadar vakit geciremiyorum Büyüdüğümü kabul etmek onu hem mutlu ediyor, hem ürkütüyor. Bana böyle büyük bir insanmışım gibi davranmasını çok seviyorum. Bu hafta sonu Kızılay'a kadar yürüdük kolkola ve konuştuk yol boyu, sevgiden, okuldan, yaşamdan... Bana kimseleri yakıştıramıyor. Ben de kimseleri beğenmiyorum zaten. Kimse ona benzemiyor, kimse beni o kadar anlamıyor. Ne zaman aşık olacagim? Aşık olduğum kişiyi sevecek mi acaba babam? Babam benim mutlu olmamı ister, ben kimi seversem o da sever, buna eminim. Seni çok seviyorum babacığım...

23 yasinda

Baba: Hala sozumu dinliyor, ama kendi kararlarını veriyor. Bu hem güzel, hem de acı veriyor. Benden giderek uzaklasiyor sanki. Kendi parasini da kazanmaya basladi, ayrı bir şehirde ve evde yaşıyor akıllı ve güzel kızım benim. Başarıların ve mutlulukların çoğalsın. Aklım ve dualarım hep seninle. Uzun zamandir özel bir-iki laf gecmedi aramizda. Zaten evi de surekli erkekler ariyor. Galiba kizim elden gidiyor.

Kizi: Her zaman üniversiteyi bitirip,  ayaklarımın üstünde sağlam durmamı ve kendi hayatimi istediğim gibi kurmami isterdi. Yaptım işte, mezunum, bir işim ve bir evim var, Benimle gurur duyduğunu ve mutlu olduğunu biliyorum ama sanki birşeyler onu rahatsız ediyor.  Ankara'ya geldi hafta sonu, yine bir baba-kız konuşması yaptık.  Bir sevdiğim olup olmadığını ve yaşamla ilgili planlarımı öğrenmek istiyormuş meğer benim canım babacığım... Söyledim ona, olduğunda ve zamanı geldi budur hayatımı yaşamak istediğim, birlikte yaşlanmak isteğim tek aşkım dediğimde, ilk sen öğreneceksin yine babacığım diye. Çok rahatladı meğer buymuş sıkıntısı canımın, beni kırmadan nasıl da ince ince konuştu benimle... Seni çok seviyorum babacığım...

27 yasinda

Baba: Bir gun bunun olacagini biliyordum. Iste evleniyor. Zaten hep ne istediğini bildi. Simdi bir de kocasi var. Prensesim beni terkediyor. Hep böyle mutlu ol kızım.

Kizi: Babam çok sessiz. Mutlu olduğunu ve onu beğendiğini biliyorum ama beni kaybettiğini sanmasın sakın. Acaba, ne hissediyor gerçekte? Lütfen üzülme babacığım, ben hep senin kızın olacağım. Ne güzel dans ettik babamla yine. Seni çok seviyorum babacığım...
30 yasinda

Baba: Cok az gorusuyoruz. Daha sik biraraya gelsek ne iyi olur. Hem torunumu, prensesimi de ozluyorum. Gerçi buldukları her fırsatta bize geliyorlar, sağolsunlar.  Gezsinler çocuklarım, ben onlar gezdikçe mutlu oluyorum, gururlanıyorum. En önemlisi mutlular ve sağlıklılar ya, çok şükür Allahıma...

Kizi: Babamlari da cok ihmal ediyorum galiba. Yine telefonda cok uzgun geldi sesi. Haftasonu onlara supriz yapmak en iyisi. Seni çok seviyorum babacığım...


35 yasinda

Baba: Kizim benim entellektuel duzeyimi yeterli bulmuyor. Ona gore cagin gerisinde dusunuyorum herhalde. Oysa kucukken derslerine hep ben yardim ederdim. Anlayamadigi butun problemleri bana sorardi.

Kizi: Babam giderek daha da cocuk gibi davraniyor. Surekli bir seylerden yakiniyor, birilerine kırılıyor, birşeyler üzülüyor. Gerci son zamanlarda sagligi da iyi degil ama. Ya ona bir sey olursa? Zaten hicbir zaman kendisi için bir şey istemez ki... Evet, ben babamın kendisi için birşey istediğini hiç duymadım. Bir insanın tüm dilekleri ve duaları sadece çocukları ve sevdikleri için olur mu? Babamsa evet...  Seni çok seviyorum babacığım...

40 yasinda

Baba: Kizimin mutlu bir yuvasi olmasi ne guzel. Gozum arkada gitmeyecegim. Her seyi kendi basardi. Onunla gurur duyuyorum.

Kizi: Babam icin cok endiseleniyorum. Çok bıraktı kendini, aramızda 20 yaş var ve hayat bitmiş gibi davranıyor. Onu kaybetmeye hazir degilim. Sağlığını da hep ihmal ediyor zaten. Başı çok ağrıyor babacığımın. Allah'im onu benden alma! Seni çok seviyorum babacığım...

42 yasinda

Baba: Dunyada mutlu kal kizim! Ben  daha iyi bir yerde ve ama hep yanında olacağım merak etme... Seni çok seviyorum...

Kizi: Seni cok ozleyecegim ve hep arayacagim babacigim. Simdi ben kime danisacagim, kim yardim edecek bana? Ne olur gittigin yerde cok mutlu ol. Ve hep yanimda oldugunu hissettir, ne bileyim ben, arada sirada isaretler yolla mesela. Ah babacigim! Sensiz nasil yasayacagim? Seni çok seviyorum babacığım...


42 yaşından sonra her gün:


Kadin: Sen gideli, seni daha iyi anliyorum babacigim. Keske seni hic uzmeseydim demeyecegim, cunku "keske"lerin hicbir seyi degistirmeyecegini biliyorum. Ayrıca sen bana hiç keşke bırakmadın ki babacığım, seni ne kadar sevdiğimi, sana layık bir evlat yetiştirdiğini, kocama hala aşık olduğumu, kızımla gurur duyduğumu ve onu senin bizi yetiştirdiğin gibi iyi ve sevgi dolu bir insan olarak yetiştireceğimi, anneme ve kardeşlerime hep iyi bakacağımı, onları hep seveceğimi, evimde mutlu ve iyi olduğumu, çok iyi can dostlarım ve arkadaşlarım olduğunu hep bildin ve bileceksin. Gözün arkada kalmasın babacığım, huzur içinde ol, ben iyi olacağım. Yine de beni duyuyorsan, lutfen eğer seni uzdugum bir an varsa, cok ama cok pisman oldugumu bil olur mu? Seni çok seviyorum... Seni çok seviyorum babacığım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder